LATEST POST

Shortcut RM1Juta

Shortcut RM1Juta

Mukmin Kaya 1. risiko bisnes ialah menjadi kaya 2. ada seorang hamba Allah ni, bagitau, dia tak nak berniaga kerana tak nak kaya 3. bila ditanya, kenapa tak nak kaya, dia jawab, takut terlalu cintakan dunia (hubbu dunya) 4. orang macam ni, patut menjadi kaya 5. kerana apabila dia jadi kaya, insya Allah, dia takkan…

Baca Sampai Lebam …

Miskin Bandar?

Miskin Bandar?

Hehe .. kesian kat ‘orang’ tu. Kononnya, pergi KL, nak dapat gaji banyak … alih-alih dapat title baru, “miskin bandar” Mana taknya :- 1. duit habis kat loan kereta 2. rumah sewa ramai-ramai kat flat pinggiran KL 3. buka pose tak layan bubur Kg. Baru, katanya takde kelas 4. buka pose, buffet hotel je kot…

Baca Sampai Lebam …

Bagaimana Menjadi Keyboard Warrior Terhebat?

Bagaimana Menjadi Keyboard Warrior Terhebat?

How keyboard warrior can get some Pahala ? 1. share Allah’s word 2. share Nabi Mohamad teachings 3. share good message 4. don’t share other’s aib Not all keyboard warrior are bad, aren’t we? Bai…. sori kalau post ni tak beri nilai tambah dalam hidup korang ya… Begini, saya banyak jumpa orang post, Solat Tarawikh…

Baca Sampai Lebam …

Page 1 of 463