Ebook Percuma : 3 Ways To Make $10 An Hour

Download ebook free. Unlock di bawah.

Klik untuk sambungan →

Freemium : Tip Bisnes ‘Tepi’

Bisnes Tepi

Salam hormat; Acap kali, saya terima soalan, “bagaimana nak buat duit tepi?” Sebab banyak kali dah saya jawab kot email dan Facebook, so, saya ingat, saya tulis je lah, sebuah panduan ringkas dalam bentuk ebook. So, lepas ni, kalau ada orang tanya kat anda, bagaimana nak buat tepi, forward je ebook ni kat dia nanti.…

Klik untuk sambungan →

Kalau tak ‘jatuh’ itu bukan hero namanya

[Kalau tak ‘jatuh’ itu bukan hero namanya] Satu hari, saya buntu, tak tahu nak buat apa lagi untuk jana income. Saya cakap dalam hati, lagi seminggu, kalau takde perkembangan, saya cari kerja. Bayangkan, sudah dekat 2 bulan, saya takde income yang tetap. Ada masa ok, ok lah. Ada masa tak ok, tak oklah. Malangnya, kebanyakan…

Klik untuk sambungan →

TARIKH PENGUATKUASAAN AKTA SYARIKAT 2016

17 Jam yang lepas, SSM melalui FB Rasmi mereka, mengeluarkan pengumuman berikut.   PENGUMUMAN BERHUBUNG TARIKH PENGUATKUASAAN AKTA SYARIKAT 2016 Pihak Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) ingin memaklumkan bahawa Akta Syarikat 2016 (AS 2016) akan dikuatkuasakan secara berperingkat bermula dengan fasa pertama pada 31 Januari 2017. Dengan tarikh penguatkuasaan fasa pertama AS 2016 ini, Akta Syarikat…

Klik untuk sambungan →

Pakej Honeymoon Bali Private Pool

Pakej Honeymoon Bali

  Kau tercari-cari tempat untuk honeymoon, lalu anda teringat moyang kau pernah pergi honeymoon ke Bali. Itu pun, sebab, atuk kau yang cerita, entah dia goreng mana kau tahu kan. Anyway, sejak zaman Jepun lagi, orang Malaysia, suka pergi Honeymoon Bali. Kalau dulu, nenek moyang kita, jalan kaki je kot, nak pergi Bali tu. Ye…

Klik untuk sambungan →

Page 1 of 579