Prepare For The Worse.

Bisnes. Seperti semua perkara di dunia ini, kebanyakan perkara ada naik dan turun. 1. ketika bisnes naik, pastikan ia boleh naik setinggi yang boleh 2. tapi jangan lupa, bila naik tinggi-tinggi, masa turun nanti, dia akan turun laju 3. so, prepare-lah payung terjun ke, tilam ke, apa-apa je lah yang korang rasa patut 4. do…

Klik untuk sambungan →

Unfair Advantage ?

Unfair Advantage ? 1. ambil pen 2. ambil kertas 3. senaraikan semua unfair advantage yang anda ada 4. Contoh :- – aku menantu PM – Pengarah Mara, X-Schoolmate ayah aku – Ketua jabatan tu, kawan baik aku – adik ipar aku penolong pengarah syarikat tu 5. Nak guna, tak nak guna unfair advantage ni, cerita…

Klik untuk sambungan →

Potensi Menjana Income.

Matematik Potensi Menjana Income :- 1. Kita hanya menggunakan 20% potensi yang kita ada 2. Jika pendapatan kita sekarang ni, RM10,000 sebulan 3. Bermakna, apabila kita menggunakan 100% potensi yang kita ada 4. Pendapatan kita patutnya sebanyak RM50,000 sebulan 5. Boleh capai ke RM50,000 sebulan? 6. Buat kajian, ada tak kat orang dalam dunia ni,…

Klik untuk sambungan →

Page 3 of 319